Patinoarul incredibil

Cât timp mi se dezgheaţă fularul din jurul gâtului am să vă povestesc viaţa mea de patinator.

Totul a început în urmă cu 3 zile pe patinoarul Iulius Mall Suceava. Până in ziua cu pricina aveam o oarecare frică de patinoare şi de patine, în special, pentru că nu încercasem niciodată acest sport, cu toate că mai toţi din gaşca mea patinează de ani buni. În perioada 12 – 24 decembrie am facut şi fac, parte din Caravana Iulius Mall de Crăciun, un grup de 18 tineri frumoşi, îndrăgostiţi de dans, îmbrăcaţi în Moş Crăciuni, Crăciuniţe, Elfi (spiriduşi), Fulgi de nea, cu o chitară şi-o trompetă, 3 tabmurine şi foarte mulţi clopoţei; aceşti frumoşi nebuni sunt adunaţi, zilnic, în jurul unui Moş Crăciun şi pe parcursul a 2 ore colindă prin mall. Ok, până aici cu povestirea mea despre caravană, să revin asupra subiectului. Vineri, 18 decembrie 2008, a fost marea deschidere a patinoarului din jurul faimosului şi înaltului turn Sucevean şi drept urmare Caravana Moş Crăciun a trebuit să fie prezentă pe patinoar. Eu, care nu patinasem niciodată până atunci, am avut norocul de a fi acel Moş Crăciun şi astfel îmbrăcat mi-am pus patinele în picioare şi am călcat pentru prima dată, în cei aproape 20 de ani de trai, pe gheaţa unui patinoar. Imediat după ce am intrat pe gheaţă am luat un buf şi una din fetele angajate de Iulius pentru promovare, împărţit bomboane, etc, m-a luat de mână şi încet, încet făceam câte o tură de patinoar. După un timp am rugat-o pe fata blonduţă (nu ştiu cum o cheamă) să mă lase singur şi tot aşa, încet, încet, am reuşit să merg foarte bine pentru un începător (asta mi-au zis-o mulţi care au caţiva ani, de patinaj, în spate). A început să-mi placă, mi-a intrat în sânge. În aceeaşi seara din aceeaşi zi am fost la Carrefour, asta după ce am ieşit de la servici, şi mi-am cumpărat patine după care am fost cu gaşca din clubul de dans la un karaoke în Music PUB. Ziua următoare m-a gasit pe patinoar de la ora 15 până la 18 apoi după ora 20 până la ora 21:30. Astăzi de la ora 16 pe patinoar până la 19 îmbrăcat ca Elf.

Deci a început să-mi placă acest sport şi o să îl practic ori de câte ori voi avea ocazia.

Cam asta e aventura mea în ale patinatului şi acum dacă tot s-a dezgheţat fularul am să mă bag în pat şi o să trag un somn adânc iar mâine dimineaţă o zi de muncă istovitoare. Noapte buna dragilor! Ne mai auzim.

Acest articol a fost publicat în Da bine. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu